Hvězdní srdcaři zvou v narozeninovém videu do Cardion Cars

Největší český dealer vozů značky Volvo provozující pobočky v Průhonicích, Stodůlkách, Dejvicích a Brně zažívá rok oslav. K 15. výročí založení si nejdříve nadělil kompletní rebranding, na kterém spolupracoval s vyhlášeným Studiem Najbrt. Jako pověstnou třešničku na narozeninovém dortu nyní Cardion Cars představují video z dílny scénáristy a režiséra Markuse Kruga, které plánují využít i v rámci svých marketingových aktivit.

Vedle zakladatelů společnosti Karla Stolejdy a Martina Veselého vystupují v klipu známé osobnosti a ambasadoři značky v rolích věrných a vždy maximálně osobních zaměstnanců autosalonu, kteří „novou éru“ pojímají jaksi svérázně.

„Tímhle malým filmovým příběhem chceme našim věrným i potenciálním klientům s přiznanou nadsázkou a vtipem představit novou tvář naší společnosti, kde se ale pro ně jinak v maximálně osobním přístupu, s profesionálními službami a poskytovaným servisem nic nemění. Jsme to pořád my, jen jdeme s dobou a nový branding, věřím, pomůže zpřehlednit dealerskou síť i našich dalších značek a sjednotí celkovou korporátní identitu,“ přibližuje pozadí nápadu vzniku videa spolumajitel Cardion Cars Karel Stolejda a dodává: „Vzniklo to celé spíše pro radost a vlastně i jako takový malý dárek k výročí, který patří všem Volvistům, jak rádi říkáme našim věrným zákazníkům i zaměstnancům.“

Scénář a režii videa svěřili v Cardion Cars do rukou známého tvůrce Markuse Kruga, který je podepsán například pod legendární One Man Show moderátora Kazmy nebo reklamními filmy řady světových značek včetně Red Bullu. Ten do filmu obsadil známé tváře, které jsou většinou i dlouholetými klienty a ambasadory značky – zpěváka Matěje Rupperta, zpěvačku Terezu Černochovou, moderátora Libora Boučka, fotografa Tomáše Třeštíka, zpěváka Dana Bártu, herce Hynka Čermáka, moderátorku Laďku Něrgešovou nebo hudebníka Ondřeje Brzobohatého. Malou roli si v příběhu střihli také zakladatelé společnosti Karel Stolejda a Martin Veselý i samotný Aleš Najbrt, jehož grafické studio stojí za novou vizuální identitou skupiny, kam vedle Cardion Cars patří ještě také dealerství Albion Cars (Jaguar a Land Rover) a Orbion Cars (značka MG).

„Poté, co jsme v minulosti v podobně odlehčeném duchu natočili

">náborové video, které se setkalo s velmi pozitivními reakcemi, jsme se rozhodli jít podobnou cestou i v rámci komunikace našeho rebrandingu. Cílem je diváky pobavit a zároveň ukázat, kdo jsme a co při návštěvě našich autosalonů Cardion Cars mohou zákazníci očekávat. I když pro účely videa bylo samozřejmě pracováno s velkou nadsázkou,“ popisuje genezi klipu marketingový ředitel Cardion Cars Jakub Hospůdka.

Video je ke zhlédnutí na oficiálním

">Youtube kanálu společnosti, platformě Volvista.cz i na přidružených profilech sítí Facebook, Instagram a LinkedIn.
Název filmu: Maximálně osobní

Scénář a režie: Markus Krug

Natáčení proběhlo 27. srpna 2024 v pobočce Cardion Cars Průhonice