Nomadic vyprodal své zásoby ještě před koncem veletrhu
Nomadic, výrobce chemie do chemických toalet, zcela vyprodal na Caravaning Brno své modré „covidové" dítě ještě než veletrh skončil, a to ne ledajaké. Nomadic BH je ryze český výrobce z Brna, který přináší výrobky Blue Hygienic všem uživatelům karavanů a obytných vozů. Na veletrh přijeli jen kvůli prezentaci a než se nadáli, měli kompletně vyprodáno!
„Nápad jsme nosili v hlavě od roku 2017, pak přišel covid a začali jsme mít více času než obvykle a tak vzniklo naše covidové dítě,“ přibližuje zrod nového produktu Miroslav Souček. Samozřejmě vývoj byl složitější, je to přeci jen chemikálie a podléhá přísným normám a schvalovacím procesům. Nicméně fáze testování byla více než úsměvná. „Ženské z laboratoře nám nosily dětské nočníky a testovali jsme, jak působí náš výrobek,“ doplňuje jeho kolega Petr Šmarda. Jednou z hlavních předností Blue Hygienic je totiž pohlcování zápachu a zatímco standardní modrá verze s fresh vůní oslovuje mužskou část populace, ženy jednoznačně preferovaly fialovou vůni levandule.
Pánové z Nomadic BH však nezahálejí a vyvíjejí i zelenou eko verzi s Aloe Vera a také další přípravky, co se vám do karavanu mohou hodit. Například univerzální čistič s rozprašovačem nebo prací gel s pumpičkou. Ten má velkou výhodu, že účinkuje i ve vlažné vodě do 30 stupňů Celsia. Obě lahvičky mají taktéž domyšlený design a dají se prakticky zavěsit.