ZOOT spustil sekci Zdraví s prémiovými českými značkami
Největší český online prodejce módy, bytových doplňků a nově i kosmetiky společnost ZOOT začal s prodejem potravinových doplňků. Sekce Zdraví je určena především zákazníkům, kteří se chtějí starat o své zdraví, imunitu a tělo. Nabídka zahrnuje stovky produktů se zaměřením na péči o pokožku, detox, hubnutí či stárnutí a únavu.
„Sekce Zdraví je dalším krokem v cestě, na které ZOOT měníme v digitální lifestyle platformu. Chceme nabízet všechno, čím si děláme radost. Proto jsme nedávno k módě a bytovým doplňkům přidali sekci kvalitní a eko kosmetiky. Současná situace nám ukazuje, že zdraví naše a naší rodiny je silně spojeno s naší radostí. Ideální je si přihodit do košíku k novým jarním šatům právě kosmetiku a doplňky stravy,” přiblížil CEO ZOOTu Milan Polák.
Prémiové produkty v sekci Zdraví jsou přehledně řazeny do podkategorií dle zdravotní oblasti. Zájemci tu najdou především české značky s tradicí, produkty rodinných firem či manufaktur. Nejedná se o masově nabízené zboží, ale o produkty ze specializovaných obchodů. ZOOT je nabízí přehledně na jednom místě.
„Cílem není nabídnout nekonečné množství produktů, ale výběr těch nejlepších, které jsme sami vyzkoušeli, a které hlavně neobsahují zbytečnou chemii. Opravdu dbáme na to, aby produkty obsahovaly účinné přírodní složky bez chemie. V mnoha případech se jedná o ruční výrobu s pravidelnou kontrolou kvality. Tyto produkty obyčejně nenajdete v obchodních řetězcích, jsou nabízeny v menších obchodech a teď už i na ZOOTu,” dodal Milan Polák.
Výběr jednotlivých značek a produktů má v ZOOTu na starosti odborný garant. Tím se stala Ivana Bednářová Častvajová, zakladatelka projektů Bez zbytečné chemie a celostátní charitativní projekt Pestrá strava (www.pestrastrava.cz), který funguje již osmým rokem a zaměřuje se na základní školy či domovy pro seniory, ve kterých probíhají projektové dny zaměřené na zdraví.
Více než 15 let se věnuje zdravému životnímu stylu, stojí za certifikátem CEFF. Ten označuje potraviny bez zbytečné chemie (www.ceff.cz). Toto označení tedy najdou i zákazníci u produktů v nové sekci zdraví.
„Moc mě těší, že s námi do toho paní Bednářová Častvajová šla, díky tomu mají zákazníci jistotu, že jsou v dobrých rukou profesionála. Rádi bychom rozšiřovali sortiment dle sezónnosti a zájmu zákazníků. Jednáme s dodavateli ze segmentu diet a máme v hlavě spoustu nových zajímavých nápadů,” uzavírá Milan Polák.