Značka Pampers věnovala více než čtvrt milionu plenek pro předčasně narozená miminka
Světový den předčasně narozených dětí připadá na 17. listopad a do oslav se i letos zapojuje značka Pampers, která dlouhodobě spolupracuje s neonatologickými centry po celé České republice a prostřednictvím organizace Nedoklubko věnuje plenky Preemies pro předčasně narozená miminka. U příležitosti světového dne značka Pampers vyčíslila, kolik plenek předala od července 2019 do června 2020. Celkem to činilo 12 594 balení pro nerušený spánek těch nejmenších.
„Plenky Pampers jsou dlouhodobě synonymem pohodlí, které je velice důležité, aby děti nerušeně spaly a prospívaly. U nedonošených miminek je to klíčové pro to, aby mohla jít co nejdříve z nemocnice domů se svými rodiči, mohla růst a sílit a stali se z nich velcí kluci a holky připravení objevovat svět. Jsme rádi, že již několik let můžeme podporovat lékaře i sestry neonatologických oddělení v jejich péči o předčasňátka. Ani v současné době epidemie by neměla být jejich skvělá práce opomíjena, a proto jsme rádi, že jim ve spolupráci s naším partnerem, organizací Nedoklubko, můžeme poděkovat a vzdát hold za to, jak se o předčasňátka starají,” říká Denisa Žideková, Associate Brand Manager Procter & Gamble.
Pampers Preemies jsou jedinečné plenky pro předčasně narozená miminka, které byly vyvinuté ve spolupráci se sestrami z novorozeneckých JIP, protože standardní novorozenecké plenky jsou pro předčasně narozená miminka příliš velké a nevyhovují jejich potřebám. Pampers Preemies jsou speciálně navrženy i pro ty nejmenší a nejzranitelnější miminka vážící od 500 g do 2 300 g tak, aby respektovaly tvar tělíčka a tím mu umožnily zdravý tělesný vývoj a pohodlí. Plenky jsou dostupné ve třech velikostech -3, -2 a -1, aby vyhovovaly každému miminku s ohledem na jeho hmotnost a velikost. Značka Pampers je doručuje ve spolupráci s organizací Nedoklubko přímo do neonatologických oddělení porodnic.
O společnosti Procter & Gamble
P&G se svými prověřenými, kvalitními a předními značkami slouží spotřebitelům po celém světě. Jeho portfolio zahrnuje značky Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, a Whisper®. P&G působí v přibližně 70 zemích světa. Pro novinky a informace o společnosti P&G a jejích značkách navštivte stránku http://www.pg.com.