Znojmo zapojilo podnikatele do kampaně #mastozadax nejen na podporu turismu
Kam letos na dovolenou? Možnosti jsou velice omezené, a tak proč se nevydat třeba do Znojma. Letošní dovolená v tomto městě má jasná pozitiva. „Podpořil jsi znojemské hotely, kavárny, vinárny a další podnikatele? Pak si zasloužíš poznat naše nejzajímavější turistické cíle zadax,“ hlásí kampaň Znojmo Zadax s hlavním komunikačním hasgtagem #mastozadax, kterou Znojmo a Znojemská Beseda pro letošní sezónu spouští.
Reaguje tím na složitou situaci, která vznikla díky „nouzovému stavu“ při vyhlášené koronavirové pandemie. „Znojmo je navíc krásné historické město, obklopené nádhernou přírodou a vinicemi, umíme tu výborná vína a vaříme i skvělé pivo. Náš region je naprosto ideální pro stále více žádanou aktivní dovolenou, na své si tady přijdou příznivci turistiky, cyklovýletů i vodáků. Slunečné a teplé počasí je u nás v létě zaručeno,“ připomíná přednosti jihomoravského královského města Znojma starosta Grois.
Cílem projektu Znojmo Zadax je přivést turisty do Znojma v tom smyslu, aby své peníze utratili ve městě. „Naším primárním cílem není dostat do podzemí nebo na radniční věž dvakrát tolik turistů a vybrat více na vstupném, ale naznačit turistovi, že je skvělé se u nás ubytovat, zajít si tu na oběd nebo do kavárny a využít dalších atraktivit města, protože pak bude mít naše krásné památky, prohlídku města nebo vybrané akce volný vstup, tedy zadax,“ vysvětluje pointu kampaně starosta Grois. Do kampaně #mastozadax bude chtít radnice vtáhnout co nejvíce partnerů z oblasti ubytovatelů, gastroprovozů a dalších služeb souvisejících s turismem.
„Pamětihodnosti města a podnikatelé budou propojení tím způsobem, že pokud turista utratí určitý obnos peněz u soukromníků, dostane poukaz na volné vstupné do našich provozů,“ vysvětluje Karel Podzimek, místostarosta pro kulturu, sport a cestovní ruch. „U restaurací a kaváren dostanete poukaz, pokud u nich necháte alespoň 150 korun, pro ubytování platí hranice 500 korun a u ostatních služeb, kam můžeme zařadit půjčovny kol, kánoí, využití turistického vláčku, Vinobusu nebo například návštěvu objektů, které nejsou pod správou města, jako je znojemský hrad nebo rotunda, je výše útraty pro obdržení poukazu stanovena na 200 korun,“ doplňuje místostarosta Podzimek. A kam budete moci poukaz využít? „Držitel poukazu si bude moci vybrat z čtyř objektů – podzemí, radniční věže, hradebního opevnění a Expozice pivovarnictví, dále je v nabídce prohlídka města případně návštěva letního kina ve dnech, kdy budeme promítat,“ vyjmenovává nabídku Znojmo Zadax František Koudela, ředitel Znojemské Besedy.
Kampaň #mastozadax poběží od 1. června do konce září.
Podnikatelé mohou také konzultovat prostřednictvím e-mailu: zadax@znojemskabeseda.cz
Informace pro turisty najdete také na: www.znojmozadax.cz.